Monday, August 4, 2014

ပရိသတ္ကို ေပးဆပ္တာပဲမ်ားၿပီး ရယူလိုတာ ဘာမွမရွိေသးဘူးလို႔ဆိုတဲ့ စြမ္းရည္



သရုပ္ေဆာင္နယ္ပယ္မွာ အခ်ိန္ အေတာ္ၾကာ ဒုတိယမင္းသားတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ ျဖတ္သန္းေနတဲ့ စြမ္းရည္က ခုဆုိရင္ ဂီတဖက္မွာပါ ၾကိဳးစားေဆာင္ရြက္ေနၿပီလို႕သိလာရပါတယ္။ ပထမဆံုးအေနနဲ႔ ဗီဒီယိုေစ်းကြက္နဲ႔ သူဘာ့ေၾကာင့္ ဒုတိယေနရာကပဲ ေနရသလဲဆိုတဲ့အေၾကာင္း သူေျပာျပေပးသြားတာက “ခု ရိုက္ျဖစ္ေနတာကေတာ့ ဒုတိယေနရာကပဲမ်ားတယ္ေပါ့ေနာ္။လက္ရွိ အႏုပညာေလာကမွာ က်င္လည္ေနတာ ၅ ႏွစ္ ၆ႏွစ္ေလာက္ရွိပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္သရုပ္ေဆာင္စလုပ္ တဲ့အခ်ိန္မွာ တိုက္ပိုင္ေတြေမြးၾကတယ္။ ပုိက္ဆံခ်မ္းသာတဲ့သူေတြက ကုမၸဏီေတြေထာင္တယ္။ သူတို႕သားသမီးပဲျဖစ္ ျဖစ္ ပတ္သတ္ရာ ပတ္သတ္ေၾကာင္းပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္ကိုတိုင္ထုတ္ရိုက္တာေသာ္လည္းေကာင္း ရွိၾကတယ္ေပါ့ေနာ္။ ခုရက္ပိုင္းမွာ ဗီဒီယိုေစ်းကြက္ေတြက အလားအလာမေကာင္းဘူး။ ဥပမာ ၾကိဳးစားဆဲမင္းသားအသစ္ေတြ ကလဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕စစလုပ္ခါစထက္စာရင္ ေတာ္ေတာ္ကို ေပ်ာက္ကြယ္သြားတာ မေတြ႕ရေတာ့သေလာက္ကို ရွားပါးသြားတာ။ ဒီလက္ဆယ္ေခ်ာင္းမျပည့္ပါဘူး။ တကယ့္ေစ်းကြက္၀င္မငး္သားေတြက၊ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ တူတူ တြဲလုပ္တဲ့သူေတြဆုိ ဒါကိုပဲ ရပ္နားၿပီး စီးပြားေရးပဲ လုပ္သြားၾကတာလား။ ဆက္လုပ္ေနတုန္းပဲလားဆုိေတာ့ ကိုယ္လုပ္တဲ့အႏုပညာက ပရိသတ္နဲ႕ အဆက္မျပတ္ဖို႕ေတာ့လိုတာေပါ့ေနာ္။ အဲလိုမ်ိဳးက်ေတာ့ နယ္ကုိယ္စားလွယ္ေတြကလဲ ရံႈးတဲ့တြက္ေၾကာင့္မို႕လို႕မ၀ယ္ေတာ့တဲ့ အခါေတြမွာ ကိုယ့္ရဲ႕ အႏုပညာေတြက ပရိသတ္ဆီကို တကယ္ကုိ ထိထိေရာက္ေရာက္မေရာက္တဲ့အခါမွာ အဲ့မွာတင္ ေစ်းကြက္ျပတ္တယ္ဘာညာဆိုၿပီးေတာ့ မင္းသားသစ္ေတြကို အရံႈးခံ မရုိက္ၾကေတာ့ဘူးေပါ့။ အဲ့ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕က်ေတာ့ ဘယ္လို စဥ္းစားရလဲ ဆိုေတာ့ ကုမၸဏီတစ္ခုနဲ႕ေခါင္းေဆာင္မင္းသားအေနနဲ႕ရိုက္တယ္။ အဲ့ဒီမွာ အက်ိဳးအေၾကာင္းမတိုက္ဆုိင္စြာ ကၽြန္ေတာ့္ဖက္က ညံ့ဖ်င္းမႈေသာ္လည္းေကာင္း၊ ဒါမွမဟုတ္ ကံမေကာင္းတာပဲလားမသိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္လဲ ေစ်းကြက္၀င္မင္းသားတစ္ေယာက္ ျဖစ္မလာခဲ့ဘူး။ အဲ့အခ်ိန္မွာတင္ ကၽြန္ေတာ္တစ္ထစ္ျပန္ေလွ်ာ့ၿပီးေတာ့ ပရိသတ္ဆီေရာက္ႏုိင္မဲ့ second ေနရာကေန ကၽြန္ေတာ္ရိုက္ခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီ့ထက္ ေအာက္က်တဲ့ ေနရာကေနေတာ့ မရိုက္ေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္။ ခုကၽြန္ေတာ္second ေနရာကေနရုိက္လာတာ ၄ ႏွစ္ေက်ာ္ ၅ ႏွစ္ရွိလာပါၿပီ။”လို႕ သူက ေျပာပါတယ္။
စြမ္းရည္ဟာ ခု ေလာေလာဆယ္ single အယ္ဘမ္လ္တစ္ခုလုပ္ေနသူလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ အသင့္ထာ၀ရလုိ႔ အမည္ေပးထားတဲ့ အေခြေလးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သူေျပာျပေပးသြားတာက “သီခ်င္းဆိုတာက အရင္ကတည္းက ၀ါသနာပါတာေပါ့ေနာ္။ သရုပ္ေဆာင္အလုပ္က မေမွ်ာ္လင့္ပဲျဖစ္သြားတာ။ ဂီတေလာကထဲကို စ၀င္ဖုိ႕ၾကိဳးစားရင္း ဒါရုိက္တာေတြနဲ႕ သြားေတြ႕ၿပီး သရုပ္ေဆာင္ျဖစ္သြားတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္ခုေလာေလာဆယ္ lazy club နဲ႕တစ္၀က္၊ တျခား တစ္ခုနဲ႕တစ္၀က္တီးေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ၁၁ သို႕မဟုတ္ ၁၂ ေလာက္မွာ တစ္ကိုယ္ေတာ္ အယ္ဘယ္မ္ထြက္မွာပါ။ ေပါ့ေရာ့ခ္ နည္းနည္း ႏြယ္တဲ့ပံုစံမ်ိဳးေလးေတြ၊ သီခ်င္းေတြအားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း ေရးထားတာပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္က ေစာင့္ဆုိင္းခ်င္တဲ့သူ ထဲမွာမပါဘူး။ အဲ့ဒီမွာ အခ်ိန္လဲေပးရမယ္။ ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တဲ့ပံုစံကုိ သူတို႕ကနားမလည္ေတာ့ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တဲ့ အယ္ဘမ္လ္ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တဲ့လမ္းကို ကိုယ့္ဘာသာေဖာက္လုိက္တယ္ေပါ့။ ၁၅ ပုဒ္ေရးထားတယ္။ single မွာေတာ့ ၁၁ ပုဒ္ေလာက္ေရြးထားတယ္။ က်န္တဲ့ဟာက်ေတာ့ သိမ္းထားေသးတယ္။ အသည္းကြဲသီခ်င္းေတြပါတယ္။ အႏုပညာနဲ႕ ပတ္သတ္ၿပီးမေအာင္ျမင္တာ စိတ္ဓာတ္က်တာ အဲလိုပံုစံေလးေတြပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ျပည္ဇာတိပါ။ မိဘေတြနဲ႕ ခြဲၿပီး ရန္ကုန္မွာ လာလုပ္ရတာေပါ့။ သီခ်င္းေတြအားလံုးက ကၽြန္ေတာ္ခံစားခ်က္ေတြၾကီးပဲ။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕အရမ္း close ျဖစ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ခံစားခ်က္ကို ရိုးရိုးသားသားေလး ေရးထားတာေပါ့။ ေနာက္ၿပီးကၽြန္ေတာ့္အေမ ေမြးေန႕တြက္ အေမသီခ်င္းတစ္ပုဒ္ပါတယ္။ အေခြ title ေလးကို ေတာ့ အသင့္ထာ၀ရ လို႕ေပးထားပါတယ္။ ဒီအေခြေလးကလဲ ပရိသတ္တြက္ ေပးဆပ္မႈတစ္ခုပါပဲ။ ခုခ်ိန္ထိ ေပးဆပ္ေနတာေတြပဲ မ်ားပါတယ္။ ရယူလိုတယ္ဆိုတာ ဘာမွကို မရွိေသးတာပါ”တဲ့။

0 comments:

Post a Comment